Image Alt

Klientide tagasiside

Tagasiside

Iberostar Creta Panorama & Mare 4+*

Oleme õnnelikult reisilt tagasi. Meie mõlema poolt suur aitäh, et aitasite meile mõnusa puhkusereisi korraldada. Hotell vastas täiesti ootustele: ilus, suur, roheline territoorium, mitu väikest randa, mitmeid basseine. Tuba oli valge ja avar. Söögi valik oli suur ja kõik maitses väga hästi, iga õhtusöök oli elamus 🙂 Teenindajad rõõmsameelsed ja abivalmis. Check-out oli hotellist küll juba kell 11, aga neil olemas avalik duširuum. Nii oli võimalik viimane päev veel rannas veeta. Polnud vajadust toas olemise aega lisaraha eest pikendada. Võtsime ühe ekskursiooni ning kaheks päevaks auto. Seega saime rannas mõnuleda ja ka saart avastada. Soovitused kulusid kõik marjaks ära. Kokkuvõttes on meil reisist ainult positiivsed mälestused. ❤️ Jäime väga rahule. Veelkord aitäh ja jaksu Teie töös!
Türgi Kirman Hotels Arycanda De Luxe 5*

Lapsed nautisid täiega! Meie ise saime samuti mõnusalt puhata. Seega tõesti südamest suur aitäh Sulle Carmen, et võtsid selle aja ning minuga nii palju alguses kaasa mõtlesid ja pakkusid erinevaid lahendusi. Tulemus oli super! Meile mõlemale hakkas jälle Türgi meeldima. See hotell on super väikestele lastega peredele. Eriti on mõeldud beebidele minu meelest. Ma pole enne sellist asja näinud, kõik on nii mugavaks tehtud. Tuppa on võimalik tellida endale pudelisoojendaja mis töötab ülihästi ja samuti ka walkie talkied, mis on beebiga jumala head asjad. Tõesti!  Meie igatahes pruunid, puhanud ja väga õnnelikud  Järgmist reisi planeerides, tean kohe kuhu pöörduda. Aitäh!   Esiteks mega head lennuajad ja esimene kord Turkishiga lennata. Väga mõnus ja lastel oli samuti hea rahulik midagi vaadata tahvlitest. Minul ja mehel kui pikkadel inimestel oli normaalselt jalaruumi. Võtsime eratransfeeri mis oli samuti väga hea valik ja sai kiirelt kohale. Täielik taevakingitus oli see, et tagasitee piletid saime äriklassis. Ruumi mõnusalt, hea teenindus. Beebile saime eraldi voodi, seega minu käed ei olnud surnud ja sain ise ka rahus istuda. Me pole keegi enne äriklassis lennanud, kuid see oli seda täiega väärt ausalt! Samuti sai äriklassis kasutada netti, mis oli ka uudne kogemus 😀    Hotellis ootas meid väga mõnus vastuvõtt. Jõudsime kohale vist 11-12 ajal ja saime toa 30 min jooksul. Staff oli väga sõbralik, pakkus meile kõike head ja paremat. Lastele mingi väikene kingitus, mis mu kuue aastase silmad kohe särama lõi. Saime toa kätte, Land view, kuid meile sobis. Mõnusalt ruumi, lastel eraldi vannituba, akent küll selles toas polnud, kuid neil oligi hea rahulik magada.  Saime minna esimesel päeval peale toa saamist kohe lõunat sööma. Tavaliselt on Kreeka ja Hispaania saarte hotellides olnud lõuna valik selline kehvemapoolne, kuid Kirmanis oli lihtsalt super valik! Õhtusöögis ei pidanud samuti pettuma. Ma pole vist mitte kunagi ühelgi reisil nii saanud läbi, et friikaid ei sööks. Seekord ei võtnud meist mitte keegi friikaid, sest nii palju värsket valikut oli. Isegi lapsed sõid pastasid ja salateid, sest need olid nii kutsuvad ja värsked. Toidul ei olnud mingeid imelikke kõrvalmaitseid, mis tavaliselt võib olla. Me oleme üpris pirtsakad sööjad, aga see hotell lihtsalt ületas meie kõigi ootusi. Mega head toidud!    Teine suur pluss oli kokteilid nii alkoholiga kui ka ilma ja lobby baaris olid kõige paremad lihtsalt! Tõesti, ilusa välimusega ja väga hoolikalt tehtud.  Veepark. Meile väga meeldis. Järgmine kord vb tahaks isegi suuremat, aga seekord oli piisav ja me kõik lustisime seal. Veepark oli avatud 10-12 ja 14-16.    Lasteala. Kuni 7 aastastele oli tegevust. Sellistele 8-10 aastaste jaoks on tegevus puudu. Mul tüdruk igatahes käis erinevates tundides. Klaasimaalimine, bowling, näomaaling, türgi keele tund ja kindlasti midagi veel. Lastealal on beebidele olemas toitu ja erinevad Aptamili piimasegud. See on mega suur pluss. Mul sai näiteks kaasa võetud piimasegu otsa ja nii mugav oli sealt võtta.  Restoranis on avatud 24h beebitoidu osa, ehk kui sul saab otsa midagi keset ööd, siis saab sinna võtma minna. Piimasegud ja püreed näiteks.Hotellis olemas pood, kus kõik vajalik saadaval. Ise pidin korra mähkmeid ostma. Väga mugav. 10min jalutuskäigu kaugusel on suur turg ja 15min kaugusel suur outlet pluss turg.
Türgi Bellis Deluxe Hotel 5*

Reis on kahjuks möödas, see oli imeilus! Tahtsin tänada reisi organiseerimise eest.  Alates lennust, mis oli ka elamus, pole enne äriklassi sattunud ja kõik sujus imehästi.  Hotell sobis täiega, eriti suur ja ilus territoorium, kus sai palju jalutada. Toa pikendamine ei õnnestunud, aga see ei seganud, saime veel bassu ääres mõnuleda ja saunas käia enne õhtusööki ja hotellist lahkumist. Transfeerid olid täpsed ja mugavad, nii et jäime väga rahule.   Veelkord, suur tänu organiseerijatele!  Tahaks kohe uuesti minna ja kindlasti usaldaks reisi korraldamise nüüd kindlalt teie kätte!
Sharm el Sheikh Rixos Premium Seagate 5*

Oleme tagasi ja reis oli väga vahva! Hotell oli suurepärane - nii puhas, läbimõeldud ja no mega suur! Perepuhkuseks ülimugav variant ja meie hinnangul hinna ja kvaliteedisuhe paigas.   Aitäh Carmen, et oled oma töös nõnda tähelepanelik ning põhjalik ja mul on hea meel, et valisime Yolo Traveli. On tunda, et see, et olete pisem büroo kui Eesti suurtegijad, on vaid teie kasuks, sest suudate oma tööd teha selliselt, et klient ei tunne end vaid numbrina kuskil anonüümsete reisile minevate turistide nimekirjas 🙂 Mul on varasemalt kogemus Novatoursiga, kellega oleme 5-6x Kreetal käinud ja erinevus on suur 🙂 Et see motiveeritus ja armastus oma töö vastu Teil ei raugeks! 🙂 Aitäh toreda kogemuse eest!    Jäime reisiga väga-väga rahule. Minu õe perele oli see esmakordne reisikogemus ja mul on hea meel, et valisime hotelli mis oli just nii hea tasemega. See jättis neile mõnusa esmakordse mulje reisimisest 🙂 Meie lapsed vaatavad ka iga päev reisil tehtud jäädvustusi ja meenutavad kui vahva seal ikka oli 🙂    Hotelli kohta võib-olla nii palju, et hea oleks olnud teada, et kui tahta minna mõnda teise restorani peale buffee, mis on ilma reserveeringuta, tuleks reserveeringuga kohta minemiseks bronn teha kohe reisi esimesel päeval. Siis on lootust, et saab aega sööma minekuks valida ja olla kindel, et üldse saab laua. Me mõtlesime, et teeme sama päeva hommikul bronni aga kõik kohad olid täis ja saime kahe päeva pärast laua.    Seal hotellis oli kõik olemas -  hambaharjad, vatipadjad, vatitikud, pesemisvahendid, puhas pudelivesi igal pool, külmikuid täideti iga päev hea ja paremaga (cocad, fantad, veinid, õlled, šokolaadid, krõpsud). Lastealal külmikud kõrrejookidega, õhtuti popcorn, jäätis. Söök ja jook oli üleüldse hotellis väga hea ja ma ise esimest korda Egiptuses olnuna olin üllatunud, et sellised meile tuttavad joogid hinnas olid.    Lastele oli omaette elamus, et golfiautod bussidena pidevalt hotelli alal ringi sõitsid ja nendega sõit oli nende üks lemmiktegevusi. Nendega veeparki ja tagasi saamine oli samuti väga mugav ja kiire, mõni minut sõitu ja kohal. Veepargi alal on ka lõunasöögiks toitlustus, nii et seal sai mugavalt terve päeva veeta, ilma et oleks pidanud vahepeal söömiseks tagasi peahoonete juurde sõitma.
Tuneesia COOEE President 4*

Salam aleikum ehkki Tuneesias tuleb bonjour öelda. alustan "-" pooltest selle hotelli suhtes: ei sobi, kui on liikumispuudega - astmeid, treppe päris palju tubades ei ole lauatelefone, kui omavahel suhelda tahad.Wifi vaid üldruumides, aga korralik. meri ei sobi lastele - järsk kallas, kiirelt sügavaks, suured lained.  kassiallergikud hoidku eemale, brigaad oli ikka paarkümmend isendit. (ise olen kassisõber ja mõne pala ikka poetasin).   aga nüüd "+" pooled ehk meie eeltöö kandis vilja ja jäime väga rahule. bungalod 1 -2  kordsed, privaatsemad, varjulisema ja uhkemad. 3-ne tuba täiesti suur ja OK, voodid norm. Soe vesi dušši all kogu aeg. Käterätikud saabudes karjusid ülepesemise järele, aga järgmine hommik saime koristajapiigal kitlist kinni, šokolaad, paar eurot ja tuba mukiti iga lõuna, pesu vahetati, rätikud valged-pehmed.  Puhtust hoiti igal pool. Nova esindaja sõnul meie omal 4*-st parimaid kööke, pire piprane oli, aga nii soolane toit, salatid kui magus-puuviljad kena suur valik, nii hommik kui õhtusöögid. Kohvi, ... nagu ikka... instant ja eestlane seda ei taha. Aga seda teadsime. Hotellis 24/7 baar! veintsi, karastusjooke, naljakaid kohapealseid kangeid napsusid. ja Wifi. Kena noorte punt animaatoreid, mitte liiga hullagaraid, mõnusad tegijad, igal õhtul mingi show. Rand. OK, oli üle tee,  Suur, lai, pehme liiv. Ja meie möllasime seal lainetes!!! Rannabaar enam ei töötand, rannapoisile sai šokolaadiga selgeks tehtud, et eesti madam nõuab lamamistoolile madratsit ja olgu olla!   Linn. No jala saab mõlemale poole kilomeeter jalutada, jääb poekesi tee peale. Kuskil 3 km on Carrefour. Vanalinna, Hammamet Medina oli taksotäis 10 dinaari ehk € 3,35 ja 12 min sõita. Aga esimene kord tegi taksojuht selgeks, et see mõttetu koht ja viis meid uude , Hammamet Jasmine, linnaossa, 30 min ja 25 dinaari (8€). Päris kena jalutada, aga lõpuks jõudsime ikka vanalinna ka, väga vahva.   Reisidest võtsime loomaaed+aafrika õhtu, see loomaaed on ikka päris korralik mitmetunnine  jalutamine, aafrika õhtu oli ka päris naljakas, õhtusöök + veinid. Päevane reis Tunisesse, Karthago koht ja Sidi Bou Saidi vanalinn. Tunises olid rahutused eelmine päev olnud, et sinna ei lastud. Kiidetud kõrbereisi,  2-päevast, mitmed reisijad pidasid ikkagi liig pikaks ja koormavaks. Ühesõnaga, hotell sobib nii laisklejale kui aktiivsele täiskasvanutele , lastega peredele hakkab igav, veepark oli üsna roostes, mahajäetud,  ja lastebassein niruvõitu. Hinna-kvaliteedi suhtes paigas. Üks eesti venelanna elas peahoones, kurtis, et tuba ok, aga vaade kuskile nurka. Me soovitame! Mul pikk Egiptuse kogemus, aga Tuneesia on rahulkum, turvalisem, kuidagi sõbralikum. Paljud ei oska inglise keelt, aga egiptuse paarkümmend araabiakeelset sõna olid seal täiesti arusaadavad. Prantsuse keel põhiline, ka vene keelt oskavad.
Hurghada The Old Palace Sahl Hashees 5*

Piirkond on tõesti selline uus rajatav, vist 10 valmis ja töötavat hotelli ja 20 ehitamisel. Kuskil 5 aasta pärast võib väga uhke kant olla! Praegu on poolsaare tipust kuni Makadi külje alla rajatud promenaad, 12 km, mida mööda sõidavad igasugu naljakad, nagu golfiautode baasil tehtud elektrisõidukid, erinevad autod, bussilaadsed sõidukid, isegi külgkorviga mootorrattad. Tunni hind 20-25 € ja rahvas kasutas! Võimalus rendida tõukse ja jalgrattaid. Promenaadi ääres on natuke ka kauplusi. On ka sadam, kus saab laevade peale, s.h. klaaspõhjaga ja otse merereisi võtta. Hotell parim mugavust armastavale keskealisele turistile. Hoone ja territoorium ei ole väga suur, elasime korpuse keskel, rand a150 m . Väike nn lastebassein, köetav, eal sulistasid peamiselt kohalikud lastega. Suur bassein nagu ujula mõõtudega, aga et oli külm, siis sinna tekkisid ujujad alles  viimastel päevadel. Territoorium ilus, hoolitsetud, nn petuuniate hooaeg, et kõikjal levis petuunia aroom.  toad täiest korrektse ehitusega, mööbel töötas, voodipesu korralik. Vist selle UAI - ga saime iga päev väikseed cocad ja fantad, vesi oli 2 l toas kogu aeg, tee, lahustuv kohvi, korralik veekeetja, korralik telekas , korralik š€if. Söök oleks vast 2-nä'dalase puhkuse korral natuke igavaks läinud. sellist erilise eksootilisi asju polnud, eraldi grillimine, eraldi lamba-loomaliha -pardipraad. Aga väga maitsvad, maiused-koogid, nagu ikka. Ja võtsime ka kaks AI-ga kord 7-p puhkuse jooksul tasuta  a la carte restoranikülastust. Brasiilia oli huvitav, Itaalia natuke vähem. Muideks , hotellis pakutav alkohol on aus, kangel ikka kraadid tunda ja väga hea punane vein, mingi täiesti  tünnivein, saime aru. Ja napsu küsid, ei koonerdata, kasutatakse neid tugevaid plastikkaase, seesruumides ilusaid klaase. Jäätis vist oli rannas õhukese plastitopsi sees. Kohvi isegi joodav, cappucino täiesti joodav. (ma olen kohvi suhtes niruja!). Teenindus. mis siin salata, respat moosisime kommikarbiga, teenijad said "palgale võetud" nii dollari kui Kalevi valge šokolaadiga ...ja elasime nagu kuninga kassid, Samas käis kogu aeg selline kena naljaviskamine, meil oli ju 3 naist ja "sultan", väga sõbralik. Toakoristajast rannapoisini välja. Muideks esmakordselt oli äraminemisel selline keiss, et sõbrants jättis kaks paari vanu kingi tuppa maha, kohvripoiss tuli ja küsisis endale ja enne äraminekut tuli talle selline vabast stiilis kiri kirjutada, et me tõesti jätsime Ibrahimile kingad ja deodorandi kingituseks. Et kontroll töötajate üle on range. Hotellis on lift (kolm korrust). On paar shopping putkat, hädakorral saad oma halvaad sealt kätte. on vene-ingliskeelne reisiesindaja,.  Ekskursioonidele minemisel ainuke, et viimane rivis... Käisime Hurghada linnaekskursioonil ja meie jaoks oli esimene ja viimane tund hotellide ustega tutvumine.  Samas rentisime neljale 5 t kasutamiseks hotelli takso, korralik KIA, hind 35 €. Täiesti mõistlik, auto ootas. Käisime ära akvaariumis ja Senzo Mallis (!). Tahtsime ka Hurghada muuseumi, aga seal 13.-17. päeval siesta! Mõistlik oleks isegi ennem netist piletid ära osta, sain isegi bookingus bronni tehes -15%, sest akvaariumi pilet välismaalasele on 32 dollarit! Ja rand. ilus lai, liiv, tuulevarjudega kvaliteetsed plastikvoodid, väga kenad suured värsked rannarätikud. Koralli on 1 mätas, 2 m pikk  ja 10 lahjat kala... Lastega peredele ei soovita, meri läheb 5 sammuga kuskil üle meetri sügavaks. Meie laheotsas tõus ja mõõn oli vähemärgatav, lahesuus oli ikka õhtul sopp veest väljas. Animaatorid kenad noored , nagu ikka, tegutsesid , võimlesid, tantsisid, noolemäng, petang jms. Olid ka õhtused showd hotellis sees.  Ühesõnaga, mugav laisk puhkaja, kes ootab oma teenindamist ja naudib sööki-jooki, võib-olla ka merereisi. Ahjaa, paar õhtut tehti rannas grilli, sellist burgeriga. Basseinibaarist sai jäätist, muid snäkke ka. Igal juhul soovitan! Aga lastega hakkaks vist igav, min gi väike mänguväljak oli.  Rannas kuulsime isegi soome keelt. Itaalia, palju saksat, palju kohalikke, inglise, prantsuse ja arvatavasti Balti venet. Eestlastest tuli hotelli TEZ-iga üks noorte seltskond, kellega olin ennem FB-s suhelnud. Esimeste päevadega olid ka nemad rahul.
Hurghada Golden Beach Resort (ex. Movie Gate) 4*+

Meie kolme 50+ naise jaoks oli hotell ideaalne.  Hotelli asukoht -  Kesklinnast eemal ja tänu sellele vaikne Hotelli territoorium -  väga suur ja roheline nagu siseneks botaanikaaeda. Rand - liivane aga madal. Meile sobis suurepäraselt, sai meres põlvini vees jalutada Bassein- Asusime Relaxing Bassein 2 juures. Bassein väga hea- sisseminek treppidega ,vesi soe, basseini ääres ei olnud palju rahvast, lamamistoole piisavalt, Märjad rätikud võeti õhtul ära ja hommikul said uued kuivad asemele. Teenindav personal väga abivalmis ja meeldiv. Eriti head olid vitamiini baari mahlad. Kes soovib rahu ja vaikust nendele ideaalne. Lapsed olid vist kõik laste basseinis ja veekeskuses☺ Tuba- Jäime toaga väga rahule. Asusime nii nagu soovisime basseini ääres samas kõrval oli ka kohe baar kus sai ja nii alkoholiga kui ka ilma värskendavaid jooke.  Tuba oli suur ,1 kohaline  voodi + kaheinimesevoodi. Kaheinimese voodi oli nii lai et mahtusime sõbrannaga ilusasti ära. Lisa tekk toodi meile koheselt. Tuba oli puhas ja koristati ka iga päev. Samuti oli tasuta vesi ja piisavalt wc paberit. Sooja veega oli probleeme aga me ei lasknud sellel ennast häirida  Hotelli külalised olid põhiliselt sakslased ja  ida-eurooplased. Eestlasi peale meie ei olnud. Toitlustamine- Toit oli mitmekesine ja päris palju oli näha mõjutusi Saksa köögist. Erilist tähelepanu said meie seltskonnas supid mis olid igapäevaselt väga maitsvad. A ĺa carte restoranid ei vastanud tasemele aga see ei ole ju ka Euroopa. Väga mugav oli restoranide ettetellimis süsteem, sai terminalist valida sobiva restorani ja broneerida. Alkohol oli väga halb ja kõik joogid kokteilid puskari maitsega isegi veinid .☺ aga kuna me polnud Egiptuses esimest korda siis ei tulnud see meile ka üllatusena.   Kokkuvõttes oli meil väga tore puhkus, suur tänu tehtud töö eest ja pakkumast meile peaaegu ideaali lähedast hotelli. Kui keegi soovib rahuliku puhkust koos saksa pensionäridega siis on see hotell just talle. Noortele kes soovivad rohkem õhtust meelelahutust ja linnakära jääb see koht liiga kaugeks P.S Join Upi lennukid olid mugavad ja lennud õigeaegsed, teenindus meeldiv. Julgeme kindlasti  teie firmat ka teistele soovitada.
Hurghada Bella Vista 3+*

"Hotell Bella Vista oli väga puhas, söögid imelised ja mis peamine - hotelli oma rannas oli lesimise võimalusi igale maitsele & vanusele. Sobib nii pensionäridele kui abielupaaridele, lasteatraktsioonid puudusid. Infoks, et hotelli wifi-free oli väga nõrk, kuid saab asjad aetud."
You don't have permission to register